הקמה, ניהול וליווי מוקדי שירות ומכירות

IT Solutions מציעה סל כולל של פתרונות סביב עולם המוקדים, בכללם הקמה ליווי וניהול מוקדי שירות ומכירות: הגדרת המדיניות ותפיסת שירות, בנייה מתודולוגית של "תיק המוקד" (הגדרת תהליכי עבודה, הגדרות תפקיד, שגרות ניהול ובקרה, הגדרת מדדים, תקינת כוח אדם וכיו"ב), בניית פרוגרמה למוקד (תכנון עמדות עבודה, אקוסטיקה, תאורה וכיו"ב), גיוס והדרכה (תהליכי מיון ואיתור, מרכזי הערכה, בניית תוכניות הדרכה), או"ש (בניית מודלי תגמול ותמריצים וכיו"ב) וכמובן, את הליווי בתחום מערכות מידע – בחירה ויישום מערכות CRM, טלפוניה ו- CTI לתמיכה בעבודת המוקד.

רוצים מידע נוסף? לחצו כאן לפרטים באתר הבית שלנו,
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s