חווית לקוח – לדבר בשפה אחידה

נושא חווית הלקוח ממשיך לטפס לראש סדר העדיפויות של מנהלים, ותופס מקום משמעותי גם אצל מנהלי מערכות מידע. סמנכ"לי שירות ושיווק מבינים כי על מנת לספק ללקוחות חוויה אפקטיבית, כזו שתשאיר אותו כלקוח בחברה, עליהם להיות זמינים ללקוח בכל הערוצים: בנייד, בפייסבוק, באתר, בבלוג החברה וגם בפגישה הפרונטלית, ויותר מזה על כל המערכות המספקות ללקוח את השירות להיות מקושרות זו לזו ולדבר בשפה אחידה כך שהלקוח יוכל להתחיל את חווית הלקוח בערוץ אחד ולהמשיכו באחר ובכל הערוצים ידברו איתו באותה שפה.

על פי חברת המחקר פורסטר, ב-2014 צפויים ארגונים רבים להקצות תקציבים נכבדים לתחום.

רוצים מידע נוסף? לחצו כאן לפרטים באתר הבית שלנו,
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: