נפרדנו כך

האם הגיע הזמן להחליף את מערכת ה-CRM שלכם?

כמו בזוגיות, גם כשמדובר במערכת היחסים האינטנסיבית בין הארגון למערכת ה-CRM שלו– מה שמתחיל כרומן מבטיח עלול להתגלות כקשר מאכזב בו אחד הצדדים רק לוקח ולוקח, מבלי לתת בחזרה. איך יודעים שהגיע הזמן להיפרד כידידים? באתר destinationcrm.com ריכזו כמה נורות אזהרה:

  1. אם המערכת לא מסתנכרנת עם ספרי הטלפונים שלכם בנייד ובאימייל – היא עלולה להפוך לחסרת ערך מהר מאוד.
  2. אם המערכת לא שואבת מידע מאי-מיילים שאתם שולחים באמצעות הסמארטפון – היא מייצרת לכם עבודה כפולה ולא יעילה ומתישה אתכם בסופו של דבר.
  3. אם המערכת לא מתעדת פגישות ואירועים שאתם מעדכנים בלוחות השנה בסמארטפון, באאוט-לוק ובגוגל קאלנדר – כנראה שלא אכפת לה מסדר היום שלכם.
  4. אם המערכת מספקת לכך מידע רק על מכירות, ולא תובנות על תהליכים חשובים נוספים כמו ייצור, תמיכה ושירות לקוחות – כנראה שאכפת לה רק מכסף ולא מהקשר שלכם עם הלקוח.

 

הגעתם למסקנה שצריך לפרק את החבילה? מניסיוננו ב-IT SOLUTIONS, לא פחות חשוב לבצע כעת תהליך מתודולוגי מסודר של פרויקט החלפת המערכת – כדי שלא תמצאו את עצמכם שוב עם פרטנר לא מתאים.

יש לקחת בחשבון את הצרכים של כלל הגורמים בארגון, לבחור בקפידה את הפתרון וכמובן לבצע הטמעה נכונה של המערכת החדשה בארגון כדי להפיק ממנה את המרב. תהליך זה מומלץ שיבוצע בסיוע מקצועי כדוגמת הליווי של מנהלי הפרויקטים המומחים שלנו.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s