"מגייסים את ה-IT לטובת התושבים": כנס טכנולוגיה במגזר הממשלתי

המגזר הציבורי והממשלתי בישראל מנסה לעמוד בקצב המסחרר של ההתפתחות הטכנולוגית, ולספק לתושבים שירותים מתקדמים מעולמות הדיגיטל – הרשת והמובייל. זו השורה התחתונה שעלתה מפאנל המנמ"רים בכנס "האזרח במרכז: חדשנות טכנולוגית במגזר הממשלתי" שהתקיים בחודש יולי האחרון. את הפאנל המקצועי נבחרה להנחות תמי זיתן, מנכ"לית משותפת בחברת הייעוץ IT Solutions.

בכנס, אותו ערכה חברת אלעד מערכות, השתתפו בכירי תעשיית ה-IT  במגזר הציבורי בישראל, בהם מנמ"ר משרד המשפטים יאיר פרנק, מנמ"רית משרד הבריאות שירה לב עמי וזוהר שרון, מנהל הידע הארגוני בעיריית תל אביב-יפו.

יאיר פרנק ציין כי עד לפני מספר שנים, "הגופים הממשלתיים לא ראו את עצמם ככאלו העובדים למען האזרחים. רק בשנים האחרונות השתנתה הגישה ובהתאם לכך מבוצעים פרויקטים רבים שנועדו לתת שירות לאזרח".

עם זאת, לדברי זוהר שרון, מרכיב קריטי ביישום טכנולוגיות חדשות הוא ניהול נכון של הידע הפנים-ארגוני: "ניהול הידע הוא הבסיס להענקת שירותים לאזרח. אי אפשר להעניק שירותי מידע לאזרחים מבלי שתשתית הידע הארגונית תהיה איכותית וברמה גבוהה".

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s