מתכנן קמפיין? חשוב שנית

בעידן שלנו, כשהאינטראקציה של הצרכן עם הטכנולוגיה הולכת וגוברת, שיטות השיווק הישנות מאבדות מהרלוונטיות ומפנות את מקומן לפרקטיקות חדשות. על פי דו"ח חדש של חברת המחקר פורסטר, הצרכנים פשוט כבר לא מאמינים למודעות פרסומת: "לקמפיינים אין כל ערך כשהמתחרים שלך טובים בקמפיינים בדיוק כמוך. על מנת להישאר רלוונטיים, על מותגים לכרות את הידע שנאגר בכל האינטראקציות הללו, ולבנות מנוע שיבצע שיווק לפי הקשר", נכתב בדו"ח.

הצרכנים של היום מעדיפים אינטראקציה מותאמת אישית, כזו שניתן לייצר רק על ידי אנליזה של מידע שנאסף אודותיהם. "כיום משתמשים ב-CRM  כדי לקחת מידע מלקוחות, לענות לשיחות ולהיפטר מהם בהקדם האפשרי. לעומת זאת, בשיטת שיווק לפי הקשר, לא לוקחים מהלקוחות אלא משתפים אותם. צופים את הצורך שלהם במקום להגיב אליו, ומספקים ערך אמיתי באותו הרגע ולא רק בנקודת המכירה", נאמר בדו"ח.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s