ERP לשירות לקוחות טוב יותר

היתרונות של מערכות ERP לייעול הפעילות העסקית ידועים היטב. עם זאת, ארגונים רבים אינם מודעים לכך שכיום ניתן לתכנן מודולים של ERP  שיהיו מותאמים במיוחד לתחום שירות הלקוחות, ויסייעו לארגון בכל הקשור לתהליך המכירה, קשרי לקוחות, גבייה ותיעוד פעולות. הנה 6 תכונות חשובות של מערכות ERP  לשירות לקוחות, על פי אתר erpnews:

  1. ניהול של הזמנות רגילות והזמנות "מסגרת" במקביל – הזמנות מסגרת הן הזמנות הכוללות אספקה במספר מועדים לאורך זמן, עם תמחור שנקבע מראש בהתאם. מערכת ERP מאפשרת ניהול נכון של כל סוגי ההזמנות.
  2. מדיניות מחירים גמישה אוטומטית – המערכת מאפשרת ניהול של תמחור גמיש בהתאם לצורכי התחרות המשתנים בשוק.
  3. יכולות APT ו-CPT: המערכת מאפשרת שקיפות מול הלקוחות לגבי אלו מוצרים ניתנים לאספקה מיידית (Available-to-Promise) ואלו מוצרים אספקתם תלויה בגורמים נוספים (Capable-to-Promise).
  4. יכולת לבצע הזמנות און-ליין ולבצע מעקב על היסטוריית הזמנות.
  5. הגבלת אשראי ללקוחות – יכולת להגביל כמות רכישות או למנוע רכישה מלקוחות בעלי אשראי בעייתי.

 

ייעול של תהליכים כמו הזמנת המוצרים, אספקתם ללקוח ושקיפות המידע, מסייע לשיפור שירות הלקוחות של הארגון, וכמובן להגברת שביעות הרצון של הלקוחות – מה שמתבטא בהגדלת הפעילות העסקית.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s