הדרכות על הטמעת מדיניות וכלים בעולם ה CRM בחברת שופרסל

מרגש לראות איך מהלך, שאנו מלווים בשופרסל למעלה משנה, יוצא לפועל .

השבוע הובילה מיכל שגיא שמיר (מנהלת תחום חווית לקוח ו-CRM ב-IT solutions) הדרכות על הטמעת מדיניות וכלים בעולם ה CRM שיתרמו למובילות של החברה בתחום השירות.

למעלה מ 200 מנהלים ועובדים במטה החברה ובסניפים עברו את ההדרכות השבוע.

תודה רבה לצביקה ביידא, האחד והיחיד, שמוביל בצורה מקצועית את אגף לקוחות ושירות בחברה, לרינת שפיר מנהלת המטה שבלעדיה כל העשייה והפרויקטים לא היו יוצאים לפועל וכמובן למירב רובין ממערכות מידע, שבמקצוענות וצניעות דואגת לממש את כל התהליכים הרצויים . תודה גם לכלל השותפים שלנו בדרך ללא ספק פגשנו הרבה שחקני נשמה…

בחודשים הקרובים נמשיך ללוות את שופרסל בהטמעת המערכת בארגון ובהוספת פעילויות רבות ומשמעותיות לתחום ה-CRM.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s