כשהשוק משתנה – הארגון שלכם משתנה. אתם זקוקים לטכנולוגיות חדשות, תהליכים חדשים, מערכי שרות חדשים.

אחת הדוגמאות הבולטות לכך היא ההשפעה של עולם ה eComm על רשתות הקמעונאות. בכתבה המצורפת תוכלו להתרשם מניסיונם של המובילים בתחום – ביניהם צביקה ביידא סמנכ"ל שירות הלקוחות בשופרסל, עימו הובלנו את פרויקט הטמעת מערכת ה- CRM.

הנקודות שהעלה צביקה אודות יעילות, מיקוד בלקוח והשילוב בין האונליין לאופליין, היו חלק מהקווים המנחים העיקריים שהובילו אותנו ביישום הפרויקט וליווי שופרסל כמובילת שוק הקמעונאות המשתנה.
לכתבה שפורסמה בדה מרקר:

:קטגוריותIT Solutions

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s