עלייה לאוויר של מערכת רישום לקוחות חדשה מבית Salesforce במכון דוידסון

למכון דוידסון יש לקוחות סקרנים במיוחד. בתור הזרוע החינוכית של מכון ויצמן, מופעלים בדוידסון שלל של תכניות, פעילויות ואירועים על מדע ומחקר.

זו הסיבה שליוונו אותם בהטמעה והשקה של מערכת רישום לקוחות חדשה מבית Salesforce.

בימים אלו המערכת התחילה לפעול ומאפשרת ללקוחות להירשם למגוון פעילויות ישירות מאתר המכון.

במערכת הוטמעו ממשקים ישירים למערכת הכספים ועוד מערכות פנימיות, המאפשרים לנהל תהליכים מקצה לקצה – כראוי למכון מדעי, טכנולוגי וחינוכי מתקדם.

שמחנו להיות שותפים בניהול הפרויקט עם תמי אייל-לידור ואמנון וידן ממכון דוידסון, ועם נעם לויכטר-לוונגליק מחברת service-wise שביצעו את הפרוייקט במסירות ונחישות.

גם אתם סקרנים? רוצים לדעת על מערכות CRM ופתרונות שמשלבים ראייה ארגונית ותשתית טכנולוגית? נשמח לספר לכם יותר על הנושא

ולגבי כל נושא אחר – אתם מוזמנים להיכנס לאתר של מכון דוידסון ולחוות את המערכת החדשה

:קטגוריותIT Solutions

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s